پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۸ ب.ظ

سالگرد عقدمون مبارکککککککککککککک

زندگی فقط و فقط با تو معنی داره

دوستت دارم و بهت عشق می ورزم

همه لحظه هام ارزونی چشمهای قشنگت عزیزم

************************************

بوسـہ هاے من …
مالیات مردے ست
ڪـہ ڪارش دوست داشتن است
بوسـہ هاے من
ڪاملا قانونے ست

***********************************



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

سالگرد عقدمون مبارکککککککککککککک

سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۸ ب.ظ

زندگی فقط و فقط با تو معنی داره

دوستت دارم و بهت عشق می ورزم

همه لحظه هام ارزونی چشمهای قشنگت عزیزم

************************************

بوسـہ هاے من …
مالیات مردے ست
ڪـہ ڪارش دوست داشتن است
بوسـہ هاے من
ڪاملا قانونے ست

***********************************

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۴
محمد ...

نظرات  (۱)

من کلا ادم قانون مندیم
اون وبلاگمون و خراب کرده بودن تازه دیدم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی