پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۲۲ ب.ظ

24 قشنگمون مبارک

زمان خلق تو حتی خـدا جسارت کـــرد
و عشق مثل جنونی به زن سرایت کرد

تـو را کــــــــــه سبزترین اتفاق پاییزی
تو را که حضرت ابلیس هم عبادت کرد

نگاه کردم و ای شعر زنده فهمیدم
خدا زمان تراشت چه قدر دقّت کرد

زمان خلقت دوشیزه ای شبیه شما
اصول فلسفه را مو به مو رعایت کرد

تراش قامت اسلیمی ات چه سحری داشت
کــه گل بـه منطق زیبایی ات حسادت کــرد

تــو شعر زنده که نـه... یوحنای انجیلی
از آیــه های تــو باید فقط اطاعت کـــرد

و از زبــــــان کلیســــــای انــزلی بــایـد
به گوش شوق تو را دم به دم تلاوت کرد‎

ببین که باغ به سودای پونه معتاد است
بیا که خاک به عطرت عجیب عادت کرد

خیلی دوستت دارم

بیست و چهارم زیبایمان مبارک



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

24 قشنگمون مبارک

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۲۲ ب.ظ

زمان خلق تو حتی خـدا جسارت کـــرد
و عشق مثل جنونی به زن سرایت کرد

تـو را کــــــــــه سبزترین اتفاق پاییزی
تو را که حضرت ابلیس هم عبادت کرد

نگاه کردم و ای شعر زنده فهمیدم
خدا زمان تراشت چه قدر دقّت کرد

زمان خلقت دوشیزه ای شبیه شما
اصول فلسفه را مو به مو رعایت کرد

تراش قامت اسلیمی ات چه سحری داشت
کــه گل بـه منطق زیبایی ات حسادت کــرد

تــو شعر زنده که نـه... یوحنای انجیلی
از آیــه های تــو باید فقط اطاعت کـــرد

و از زبــــــان کلیســــــای انــزلی بــایـد
به گوش شوق تو را دم به دم تلاوت کرد‎

ببین که باغ به سودای پونه معتاد است
بیا که خاک به عطرت عجیب عادت کرد

خیلی دوستت دارم

بیست و چهارم زیبایمان مبارک

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۴
محمد ...

نظرات  (۲)

چه بایگانی طولانیه
بابا ایولا :)
خیلی قشنگ بود عزیزم گریم گرفت بابااااا


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی