پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۰۱:۰۳ ب.ظ

زیباترین روز مبارک

واقعا نمیشود وصف کرد

این همه سال

این همه ماه روز دقیقه

این همه عشق

دوستت دارم

چون...

نه نه نه

دلیل نمیخواهد

دوستت دارم

دوستت دارم

دوستت دارم

 



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

زیباترین روز مبارک

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۰۱:۰۳ ب.ظ

واقعا نمیشود وصف کرد

این همه سال

این همه ماه روز دقیقه

این همه عشق

دوستت دارم

چون...

نه نه نه

دلیل نمیخواهد

دوستت دارم

دوستت دارم

دوستت دارم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۴
محمد ...

نظرات  (۱)

۱۶ سال شد ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی