پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

شنبه, ۷ آذر ۱۳۸۸، ۱۲:۰۳ ب.ظ

دل من باز هوای نفست کرده عزیز

نمیدونم چه سریه تویه این هوای نیمه ابری ، حال ادم رو تغییر می ده ، آدم یه حس خاصی بهش دست می ده ، اگه بخوام خیلی خیلی ساده بگم دلم واست تنگ شده ! آرامش تمام زندگیمو میدون توام ، دلم می خواد داد بزنم دوست دارم .

امروز روزه عیده ، عیده قربانه و من تمام زندگیمو قربانی یه لبخندت می کنم و ارزوم اینه که همیشه همیشه خندون باشی و من همیشه اونقدر خوب باشم که لحظه هات به شیرینی عسل بشه . می دونی از خدا ممنونم که تو رو بهم داده . مهدیه جانم همه تلاشمو می کنم که بهترین باشم واست . کنار تو بودنو با هیچ چیز دیگه ای عوض نمی کنم و تا ابد عاشقت می مونم.

یک شاخه گل سپید تقدیم تو باد                                 رقصیدن برگ بید تقدیم تو باد

تنها دل تنگی است سرمایه من                                    آن هم شب عید تقدیم تو باد

دوست دارم



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

دل من باز هوای نفست کرده عزیز

شنبه, ۷ آذر ۱۳۸۸، ۱۲:۰۳ ب.ظ

نمیدونم چه سریه تویه این هوای نیمه ابری ، حال ادم رو تغییر می ده ، آدم یه حس خاصی بهش دست می ده ، اگه بخوام خیلی خیلی ساده بگم دلم واست تنگ شده ! آرامش تمام زندگیمو میدون توام ، دلم می خواد داد بزنم دوست دارم .

امروز روزه عیده ، عیده قربانه و من تمام زندگیمو قربانی یه لبخندت می کنم و ارزوم اینه که همیشه همیشه خندون باشی و من همیشه اونقدر خوب باشم که لحظه هات به شیرینی عسل بشه . می دونی از خدا ممنونم که تو رو بهم داده . مهدیه جانم همه تلاشمو می کنم که بهترین باشم واست . کنار تو بودنو با هیچ چیز دیگه ای عوض نمی کنم و تا ابد عاشقت می مونم.

یک شاخه گل سپید تقدیم تو باد                                 رقصیدن برگ بید تقدیم تو باد

تنها دل تنگی است سرمایه من                                    آن هم شب عید تقدیم تو باد

دوست دارم

نظرات  (۱)

جـبـرا ن خـلـیـل جـبـرا ن : دوست عزیز تو را دوست دارم ، هر که می خواهی باش ، خواه در کلیسایت نیایش کنی ، خواه در معبد، و یا در مسجد . من و تو فرزندان یک آیین هستیم ، زیرا راههای گوناگون دین انگشتان دست دوست داشتنی "یگانه برتر " هستند، همان دستی که سوی همگان دراز شده و همه آرزومندان دست یافتن به همه چیز را رسایی و بالندگی جان می بخشد .سلاممطلب خوبی در وبلاگت گذاشته بودیهمیشه شاد و موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی