پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۸۸، ۱۰:۵۷ ق.ظ

میدونم!

سلام عزیزم

میدونم چیکار کردم

میدونم قلبتو شکستم و واسه همینه که نمیخوای باهام حرف بزنی

امیدوارم این نوشته هامو بخونی

الان آذره مهدیه جونم

نمیدونم چه مرگمه

میخوام همون محمدی باشمکه وقتی میرفتم شمال و برمیگشتم و تویه راه بودم هی همش پرپر بنی که کی میرسم

اینقدر حس خوبی بود

میدونم تقصیر منه میدونم من باعث شدم که تو بی اعتماد بشی

یادته من چقدر خوب بودم ! یادته یه مرد واقعی کنارت بود

درسته بعضی وقتا بچه بازی در میآوردم و ناراحتت می کردم

اما همه کست بودم

همه حرفاتو به من می زدی

خاک بر سرم کنن میدونم همش تقصیر منه و گفتن این حرفا چیزی رو درست نمیکنه

خودم باعث شدم دیگه همه کست نباشم

الان ١٠ ساعت و ۴٠ دقیقه است که باهات حرف نزدم

تورو خدا دوباره منو ببخش عزیزم

فکر نکن که من از این اوضاع خوشحالم و از قصد دارم اینکارا رو میکنم

هر وقت که چند بار بهت زنگ میزنم یا چند تا اس ام اس بهت میدم حالم از خودم بهم میخوره

مهدیه دلم برات تنگ شده عزیزم

مهدیه من میخوام همون همه کست بشم

همون محمد مهربون خوش اخلاق خوبت که همه جا بهش افتخار میکردی نه این محمدی که باعث ناراحتیته

مهدیه بهم زنگ بزن

نازنیم منتظر شنیدن صدات هستم

مهدیه جانم تو گل همیشه بهاره منی ومن تا همیشه مال توام عاشقتم و به عشق تو افتخار می کنم

مهدیه جانم منو ببخش

دوست دارم

منتظرتم

منتظرتم

 



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

میدونم!

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۸۸، ۱۰:۵۷ ق.ظ

سلام عزیزم

میدونم چیکار کردم

میدونم قلبتو شکستم و واسه همینه که نمیخوای باهام حرف بزنی

امیدوارم این نوشته هامو بخونی

الان آذره مهدیه جونم

نمیدونم چه مرگمه

میخوام همون محمدی باشمکه وقتی میرفتم شمال و برمیگشتم و تویه راه بودم هی همش پرپر بنی که کی میرسم

اینقدر حس خوبی بود

میدونم تقصیر منه میدونم من باعث شدم که تو بی اعتماد بشی

یادته من چقدر خوب بودم ! یادته یه مرد واقعی کنارت بود

درسته بعضی وقتا بچه بازی در میآوردم و ناراحتت می کردم

اما همه کست بودم

همه حرفاتو به من می زدی

خاک بر سرم کنن میدونم همش تقصیر منه و گفتن این حرفا چیزی رو درست نمیکنه

خودم باعث شدم دیگه همه کست نباشم

الان ١٠ ساعت و ۴٠ دقیقه است که باهات حرف نزدم

تورو خدا دوباره منو ببخش عزیزم

فکر نکن که من از این اوضاع خوشحالم و از قصد دارم اینکارا رو میکنم

هر وقت که چند بار بهت زنگ میزنم یا چند تا اس ام اس بهت میدم حالم از خودم بهم میخوره

مهدیه دلم برات تنگ شده عزیزم

مهدیه من میخوام همون همه کست بشم

همون محمد مهربون خوش اخلاق خوبت که همه جا بهش افتخار میکردی نه این محمدی که باعث ناراحتیته

مهدیه بهم زنگ بزن

نازنیم منتظر شنیدن صدات هستم

مهدیه جانم تو گل همیشه بهاره منی ومن تا همیشه مال توام عاشقتم و به عشق تو افتخار می کنم

مهدیه جانم منو ببخش

دوست دارم

منتظرتم

منتظرتم

 

نظرات  (۴)

۱۴ آذر ۸۸ ، ۲۳:۱۹ شریک کودکیهای من شوید
مهدیه خانم جواب این آقا محمدو بده - به خدا گناه داره ها.....
پاسخ:
نه رفیق من گناه ندارم ف مهدیه گناه داره که من اینجوری باهاش تا میکنم
عشقتان پایدار...
عمر من دیگر چون مردابی ستراکد و ساکت و آرام و خموشنه از او شعله کشد موج و شتابنه در او نعره زند خشم و خروش
۱۶ آذر ۸۸ ، ۰۴:۳۱ شیدای یار
سلام. نمی‌دانم چه سری است که همه ماها تا وقتی نعمتی را در کنار خود احساس می‌کنیم فکر می‌کنیم این نعمت همیشگی است و نسبت به آن بی‌تفاوت می‌شویم. دیگر انگار نه انگار که نعمتی به این بزرگی در کنار ماست و او را فراموش می‌کنیم.اما تازه زمانی که او را از دست می‌دهیم متوجه می‌شویم که چه نعمت بزرگی در کنار ما بود. گاهی هم می‌دانیم که خدا به ما نعمت داده ولی قدردانی نمی‌کنیم و خدا آن را از ما می‌گیرد.امیدوارم شما هم  این دوری موقت از همسرتان باعث شود تا بیش از پیش قدر او را بدانید.همسر خوب یکی از نعمت‌هایی است که خداوند بارها در قرآن آن را یاد کرده است.امیدوارم از این به بعد زندگی خوبی را در کنار هم داشته باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی