پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۸۸، ۰۹:۲۱ ق.ظ

خدارو شکر!

نمیدونم چطوری گوشی رو از جیبم در آوردم !

اما همون که میخواستم پشت خط بود

خدایا شکرت

دیشب چه شب خاطره انگیزی بود

وصفش برام سخته

خیلی عالی بود

مهدیه جانم مرسی که بهم زنگ زدی

مرسی که دوباره کاری کردی که صداتو بشنوم

دوست دارم گل همیشه بهارم

 تاnدوست دارم



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

خدارو شکر!

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۸۸، ۰۹:۲۱ ق.ظ

نمیدونم چطوری گوشی رو از جیبم در آوردم !

اما همون که میخواستم پشت خط بود

خدایا شکرت

دیشب چه شب خاطره انگیزی بود

وصفش برام سخته

خیلی عالی بود

مهدیه جانم مرسی که بهم زنگ زدی

مرسی که دوباره کاری کردی که صداتو بشنوم

دوست دارم گل همیشه بهارم

 تاnدوست دارم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی