پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۸۸، ۰۸:۳۹ ق.ظ

آسمونی من!

آرامش تو مرا به اوج می برد و من بیخبر از همه جا تنها خوابم  می برد ! احساس با تو بودن و کنارت بودن ! احساس شنیدن صدایی گرم و آسمانیت ، وا قعا زیباست. وقتی با توام انگار که جز تو دنیایی نیست ، انگار همه جا سفید است مثل روح پاکت . انگار خدا می خندد وقتی می خندی . انگار همه چیز بهتر می شود. نازنینم هیچ چیز ، هیچ چیز نمی تواند ذره ای از مهرت بکاهد چون روحت پاک و بی انتهاست ، چون عاشقانه عاشقانه دوستت دارم ،چون تا ابد کنارت خواهم ماند و با تو نغمه زیبای زندگی را خواهم سرود . من قول دادم که با تو و تنها با تو قدم در راه بی برگشت زمان بگزارم و تنها کنار تو باشم و همسفر تمام لحظه هایت . ممنون که با من همسفر شدی عشق آسمانی من !

من و تو

 



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

آسمونی من!

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۸۸، ۰۸:۳۹ ق.ظ

آرامش تو مرا به اوج می برد و من بیخبر از همه جا تنها خوابم  می برد ! احساس با تو بودن و کنارت بودن ! احساس شنیدن صدایی گرم و آسمانیت ، وا قعا زیباست. وقتی با توام انگار که جز تو دنیایی نیست ، انگار همه جا سفید است مثل روح پاکت . انگار خدا می خندد وقتی می خندی . انگار همه چیز بهتر می شود. نازنینم هیچ چیز ، هیچ چیز نمی تواند ذره ای از مهرت بکاهد چون روحت پاک و بی انتهاست ، چون عاشقانه عاشقانه دوستت دارم ،چون تا ابد کنارت خواهم ماند و با تو نغمه زیبای زندگی را خواهم سرود . من قول دادم که با تو و تنها با تو قدم در راه بی برگشت زمان بگزارم و تنها کنار تو باشم و همسفر تمام لحظه هایت . ممنون که با من همسفر شدی عشق آسمانی من !

من و تو

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی