پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۸۸، ۰۷:۳۲ ق.ظ

دو قدم مانده به صبح

چند روز بیشتر نمانده تا چهارمین سال حضورم کنارت را جشن بگیرم

میبینی چه زود گذشت

میبینی چگونه این من و تو ماشد!

خدا یا شکرت که این زیباترین گل هستی را به من بخشیدی

با تو بودن انتهای خوشبختی است و دور از تو بودن اوج درماندگی

هر روز با این امید از به راه می افتم که ببینمت و صدایت را بشنوم

تو بهترینی و من تا ابد دوستت دارم

زیباترین شعرم فدای خنده هایت

هر لحظه جان من فدای خاک پایت


لبخند تو درمان این قلب مریض است

امید من بعد از خدا ، سوی نگاهت

برای تو



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

دو قدم مانده به صبح

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۸۸، ۰۷:۳۲ ق.ظ

چند روز بیشتر نمانده تا چهارمین سال حضورم کنارت را جشن بگیرم

میبینی چه زود گذشت

میبینی چگونه این من و تو ماشد!

خدا یا شکرت که این زیباترین گل هستی را به من بخشیدی

با تو بودن انتهای خوشبختی است و دور از تو بودن اوج درماندگی

هر روز با این امید از به راه می افتم که ببینمت و صدایت را بشنوم

تو بهترینی و من تا ابد دوستت دارم

زیباترین شعرم فدای خنده هایت

هر لحظه جان من فدای خاک پایت


لبخند تو درمان این قلب مریض است

امید من بعد از خدا ، سوی نگاهت

برای تو

نظرات  (۹)

۱۸ آذر ۸۸ ، ۲۲:۵۳ دختر شاه پریون
سلام.خوش به حالتون که به عشقتون رسیدید و الان احساس خوشبختیتون کامل شده.....
۱۹ آذر ۸۸ ، ۰۵:۳۶ مهناز شوقی
تبریک می گمممنون از حضور سبزتون.
تبریک میگم بابت این همه احساس پاکی که دارید
همچنین چهارمین سالگرد داشتن این احساس پاک را هم تبریک می گم.
فقط شیرینی یادتان نره بی زحمت
مرسی عزیزترینم
من به شما تبریک میگم  دعا کنید من هم به عشقم برسم
براتون بهترین آروزها رو دارم  . در ضمن عکس زیبایی رو انتتخاب کردید
سلام فقط میتونم بهترینهارو براتون آرزو کنم همیشه سبز و شاداب بمانید وبه ارزوهای دلتون برسیدایرانی باشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی