پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۸۸، ۰۵:۰۷ ق.ظ

حق با توست!

حق با توست بهترینم

تو با تمام نداریهایم ساختی

می دانم روزهای سخت و درد ناکی را طی می کنی میدانم با محمدت تا آنجا که می شد و می توانستی مدارا کردی و حالا لبریز از غصه های زندگی خسته خسته ای. می دانم من آنگونه که باید و شاید به قولهایم به وعده هایم و به وظایفم عمل نکردم. اما بهترینم من تلاشم را کردم و باز هم تلاش می کنم باز هم تا اخرین توانم می دوم و تا آخرین لحظه به این مبارزه با زندگی ادامه می دهم. چون دوستت دارم چون با ارزش ترین چیزی هستی که دارم چون مهربان ترینی چون عاشقت هستم و به این عشق آسمانی می بالم. ممنون که تا به حال کنارم ماندی و با ضعفهایم ساختی.

خدایا کمکم کن پاسخ محبتهای مهدیه را بدهم

سکوت شیشه ایم رو
صدای تو میشکنه
تو آسمون عشقم
شعر تو پر میزنه
با تو دل سیاهم
به رنگ آسمونه
تو بغض من میشکنن
شعرای عاشقونه
هزار و یکشب من
پر از صدای تو بود
گریه هر شب من
فقط برای تو بود


نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

حق با توست!

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۸۸، ۰۵:۰۷ ق.ظ

حق با توست بهترینم

تو با تمام نداریهایم ساختی

می دانم روزهای سخت و درد ناکی را طی می کنی میدانم با محمدت تا آنجا که می شد و می توانستی مدارا کردی و حالا لبریز از غصه های زندگی خسته خسته ای. می دانم من آنگونه که باید و شاید به قولهایم به وعده هایم و به وظایفم عمل نکردم. اما بهترینم من تلاشم را کردم و باز هم تلاش می کنم باز هم تا اخرین توانم می دوم و تا آخرین لحظه به این مبارزه با زندگی ادامه می دهم. چون دوستت دارم چون با ارزش ترین چیزی هستی که دارم چون مهربان ترینی چون عاشقت هستم و به این عشق آسمانی می بالم. ممنون که تا به حال کنارم ماندی و با ضعفهایم ساختی.

خدایا کمکم کن پاسخ محبتهای مهدیه را بدهم

سکوت شیشه ایم رو
صدای تو میشکنه
تو آسمون عشقم
شعر تو پر میزنه
با تو دل سیاهم
به رنگ آسمونه
تو بغض من میشکنن
شعرای عاشقونه
هزار و یکشب من
پر از صدای تو بود
گریه هر شب من
فقط برای تو بود

نظرات  (۴)

دوست دارم...فقط همین
  درود دوست عزیزم                     با بودن نامهایی چنین زیبا و برازنده                      آیا باز هم باید از نامهای بیگانه برای فرزندان ایران                                                                      استفاده کنیم  ؟؟       نامهای پارسی برای دختران و پسران    (کاملترین مرجع نامهای ایرانی)           لیست اسامی فارسی دختر وپسر( فرهنگ نامهای باستانی ایرانی)همه با هم و دست در دست یکدیگر بیائید بر فرزندان این مرز وبوم نامهای زیبای پارسیبگذاریم . نامهایی در خور آنها از بزرگان و نام آوران و سرشناسان این کهن مرز و بوم                             با سپاس بسیار از   دکتر کوروش نیکنام       سر بزن پاینده سرزمینمان ایران    
۲۰ آذر ۸۸ ، ۲۳:۴۲ آریا فرمانروای تنهایی
سلامخیلی زیبا بود دوست عزیزمخوشحال شدم بهم سر زدین
ایشا ا.. به هرچی می خواین برسین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی