پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۸۸، ۰۷:۳۳ ق.ظ

تنها یک روز!

و تنها یک روز مانده به آن لحظه رویایی که صادقانه و بی آلایش دل به دریای بیکران چشمانت سپردم و آرام آرام رفتم تا آخر عاشق شدن و تا  انتهای پرواز . فردا را دوست دارم چون تورا دوست دارم قلب



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

تنها یک روز!

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۸۸، ۰۷:۳۳ ق.ظ

و تنها یک روز مانده به آن لحظه رویایی که صادقانه و بی آلایش دل به دریای بیکران چشمانت سپردم و آرام آرام رفتم تا آخر عاشق شدن و تا  انتهای پرواز . فردا را دوست دارم چون تورا دوست دارم قلب

نظرات  (۵)

۲۲ آذر ۸۸ ، ۲۲:۲۹ آواز ققنوس
سلامتو را به جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم تو را به جای همه روزگارانی که نمی زیسته ام دوست می دارم برای خاطر نخستین گل وبرای خاطر برفی که آب می شود تو را برای خاطر دوست داشتن دوست می دارم ..................هدیه من به دوست گلم برای سالروز میعاد عشقشممنون که سر زدی قربانت
سلام عزیز دلممرسی که برام مینویسیروزی نیست که بیشتر از روز قبل دوست نداشته باشم
سلام. از حضورتان در وبلاگم متشکرم.26 آذز به روز می کنم ان شاءالله
۲۳ آذر ۸۸ ، ۰۹:۱۶ یه نیمه جون زخمی
سلامیه روز خیلی زیاد نیست... اما حتما واسه شما ساله...مرسی
رفتی و ندیدی که چه محشر کردمبا اشکتمام کوچه را تر کردموقتی که شکست بغض تنهایی منوابستگی ام را به تو باور کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی