پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۸۸، ۱۰:۰۵ ق.ظ

سه ساعت مانده به آن لحظه ناب

تا سه ساعت دیگه ما می شیم چهار! خدایا شکرت که این لحظه رو آفریدی و منو با بهترین خانوم دنیا آشنا کردی

کسی که همه زندگی منه و من خیلی خیلی خیلی دوسش دارم

قلب

قرارمون ساعت پنج و نیم پارک خودمون میبینمت گلکم ماچ



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

سه ساعت مانده به آن لحظه ناب

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۸۸، ۱۰:۰۵ ق.ظ

تا سه ساعت دیگه ما می شیم چهار! خدایا شکرت که این لحظه رو آفریدی و منو با بهترین خانوم دنیا آشنا کردی

کسی که همه زندگی منه و من خیلی خیلی خیلی دوسش دارم

قلب

قرارمون ساعت پنج و نیم پارک خودمون میبینمت گلکم ماچ

نظرات  (۵)

واااااااااای چه لحظه قشنگی. میتونم درک کنم چه احساسی دارید. انشاالله این روزهای قشنگ به هزار سالگی خودش برسه و شما همچنان عاشقانه کنار هم باشید.براتون آرزوی عشق جاویدان دارمراستی هدیه ها چی هست؟
امیدوارم تا همیشه ی همیشه اینجوری عاشقانه همدیگرو دوست داشته باشید
۲۴ آذر ۸۸ ، ۰۳:۱۵ مردنامرئی
انشاا... به عشقت برسی
دوست دارم یه دنیا
۲۵ آذر ۸۸ ، ۰۶:۴۲ میثم معتمدنیا
سلام  دوست عزیزبا 3 مطلب - سید احمد خاتمی : رسانه های خارجی که دروغ نمی گویند.- چرا حرف ا.......د  را علم می کنید ؟- آیا اهانت کنندگان به امام (ره) صورت نداشتند ؟؟؟!!!به روز هستم.خوشحال میشم که پس از مطالعه من رو هم از نظرتون بی نصیب نگذارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی