پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۸۸، ۰۷:۵۱ ق.ظ

چهار مبارک!

انگار همین دیروز بود ! یادت هست ؟ صدایت کردم و برنگشتی! بعد از ظهر یک پنج شنبه سرد پاییزی

غم ها به دلم آوار شده بود و من زیر فشار لحظه هایی سرد ، خاموشی را  تحمل می کردم تا اینکه ...

آن لحظه قابل وصف نیست ، شکوهی باور نکردنی و خیال انگیز، انگار تمام وجودم چشم بود

و تمام دنیا تو و من با تمام وجودم تمام دنیا را می نگریستم . وقتی رد شدی ،

وقتی از کنارم گذشتی ، می دانستم خودتی ، می دانستم چون انگار روحم به پرواز در امد

و در امتداد گامهایت گام بر داشت. برای لحظه ای دنیا تیره شد ! آخر خدایا چرا بر نگشت

چرا به من نگاه نکرد چرا...تا اینکه بر گشتی .

سلام .... سلام .....

و این آغار راهی بود به نام زندگی . و تو از آن لحظه به بعد تمام وجودم  شدی

  و من تا همیشه در آسمان چشمهای زیبای تو پرواز خواهم کرد . عجب هوایی است هوای نگاهت ! 

دوستت دارم زیبای منقلبماچ



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

چهار مبارک!

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۸۸، ۰۷:۵۱ ق.ظ

انگار همین دیروز بود ! یادت هست ؟ صدایت کردم و برنگشتی! بعد از ظهر یک پنج شنبه سرد پاییزی

غم ها به دلم آوار شده بود و من زیر فشار لحظه هایی سرد ، خاموشی را  تحمل می کردم تا اینکه ...

آن لحظه قابل وصف نیست ، شکوهی باور نکردنی و خیال انگیز، انگار تمام وجودم چشم بود

و تمام دنیا تو و من با تمام وجودم تمام دنیا را می نگریستم . وقتی رد شدی ،

وقتی از کنارم گذشتی ، می دانستم خودتی ، می دانستم چون انگار روحم به پرواز در امد

و در امتداد گامهایت گام بر داشت. برای لحظه ای دنیا تیره شد ! آخر خدایا چرا بر نگشت

چرا به من نگاه نکرد چرا...تا اینکه بر گشتی .

سلام .... سلام .....

و این آغار راهی بود به نام زندگی . و تو از آن لحظه به بعد تمام وجودم  شدی

  و من تا همیشه در آسمان چشمهای زیبای تو پرواز خواهم کرد . عجب هوایی است هوای نگاهت ! 

دوستت دارم زیبای منقلبماچ

نظرات  (۱)

۲۴ آذر ۸۸ ، ۲۱:۵۷ صابر طباطبائی یزدی
این برنامه توی این وبلاگ میتونه نظرات شما رو پیشنهادات شما رو بگیره و در برنامه بگذاره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی