پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۸۸، ۰۶:۲۰ ق.ظ

خدایا

خدایا یاریم کن تا بتوانم

تا بتوانم لحظه هایی زیبا و به یاد ماندنی بسازم تا بتوانم همیشه عشق بورزم و همیشه کنارش باشم

خدایا حالا بیشتر از همیشه به کمکت نیاز دارم

خدایا ...



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

خدایا

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۸۸، ۰۶:۲۰ ق.ظ

خدایا یاریم کن تا بتوانم

تا بتوانم لحظه هایی زیبا و به یاد ماندنی بسازم تا بتوانم همیشه عشق بورزم و همیشه کنارش باشم

خدایا حالا بیشتر از همیشه به کمکت نیاز دارم

خدایا ...

نظرات  (۵)

۲۶ آذر ۸۸ ، ۰۶:۴۳ میترا پویا
سلامباید بگم وب بسیار زیبا و مفیدی داریمنکه خیلی پسندیدمممنون میشم به وب منم سر بزنی و راهنماییم کنی وب من در مورد آموزش قالی بافی و طراحی فرشهو فروش لوازم فرش و اشتغال زایی برای خانمهاستخواهش می کنم اگه وب من بدرد خودتم نخورد به آشنایان معرفی کن تا یه کسب و کار و درآمدی برای خانواده ها باشه اگه مایل به تبادل لینک هم  بودی منو با عنوان آموزش قالی بافی لینک کن و خبرم کن تا با هر اسمی که خواستی لینکت کنممرسی
خدا با تو یار باد
موفق باشی
سلام عزیز ممنون از حضور سبز شماسبز باشید و عاشق تا همیشه
سلام عزیز ممنون از حضور سبز شماسبز باشید و عاشق تا همیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی