پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۸۸، ۰۹:۴۵ ق.ظ

دوست دارم یه عالمه

با تو انگار هیچ غمی وجود خارجی ندارد و من ارام تنها به تو فکر می کنم

تنها به لحظه هایی که واقعا زیبا برایم ساختی

لحظه هایی زلال مثل چشمانت

دوستت دارم

نم نم بارون چشام

گواه عشق پاکمه

همنفس قسمت من

دوست دارم یه عالمه

قشنگترین خاطره هام

با تو و از گفتنه

آرامش وجود من صدای تو شنفتنه

قلب



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

دوست دارم یه عالمه

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۸۸، ۰۹:۴۵ ق.ظ

با تو انگار هیچ غمی وجود خارجی ندارد و من ارام تنها به تو فکر می کنم

تنها به لحظه هایی که واقعا زیبا برایم ساختی

لحظه هایی زلال مثل چشمانت

دوستت دارم

نم نم بارون چشام

گواه عشق پاکمه

همنفس قسمت من

دوست دارم یه عالمه

قشنگترین خاطره هام

با تو و از گفتنه

آرامش وجود من صدای تو شنفتنه

قلب

نظرات  (۴)

وعشق تنها عشق تورا به گرمی یک سیب میکند مانوس
۲۹ آذر ۸۸ ، ۰۷:۳۷ شریک کودکیهای من شوید
شب است و گیتی غرق در سیاهی شب بلند است و سیاهی پایدار ، ولی باور به نور و روشنایی است ، که شام تیره ما را ، از تاریکی می رهاند و از دل شبهای یلدا ، جشن مهر و روشنایی به ما ارمغان می رساند تیرگی هاتان در دل نور خاموش باد ، شب یلدا را به نور قرنها قدمت جاری نگه داریم . . . .
عشق را میشود در لحظه دید
از خوندن این متن خیلی لذت بردمممنون که به من سر زدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی