پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۸۸، ۰۶:۳۲ ق.ظ

دوستت دارم عزیز

خندیدنت را با دنیا عوص نمیکنم

لبخند توست که امیدی است برای زندگی

شادی و خوشحالیت برای من انتهای خوشبختی است .

دوستت دارم عزیز پس بخند ماچقلب



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

دوستت دارم عزیز

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۸۸، ۰۶:۳۲ ق.ظ

خندیدنت را با دنیا عوص نمیکنم

لبخند توست که امیدی است برای زندگی

شادی و خوشحالیت برای من انتهای خوشبختی است .

دوستت دارم عزیز پس بخند ماچقلب

نظرات  (۹)

۲۹ آذر ۸۸ ، ۲۲:۰۶ مژگان امینی
امیدوارم همیشه سالم وخوشبخت باشید.
۲۹ آذر ۸۸ ، ۲۲:۰۸ مرد نامرئی
شبهایتان یلدایی و یلدایتان مبارک
ممنون آقا محمد که به من سر زدی ... وبلاگ خوبی داشتی ... خصوصا تیتر وبلاگت عالی بود ... برام جدید بود ...اما من تو وبلاگت متوجه شدم که به عشقت رسیدی ... آره صبر چیز خوبیه اگه بد بود یک سال و نیم با هم هم سفره نبودیم. اما نمی دونی چقدر سخته برا یکی بمیری و اون ندونه.حتی شاید اسمت رو هم ندونه.خوشحال میشم بازم به من سر بزنی.یاعلی
۳۰ آذر ۸۸ ، ۰۱:۴۳ محمد فنایی
سلاماینتر هم تیم خوبی است من به خاطر مورینیو و اینکه خاعن های یوونتوسی را خریدیت(ویرا,ابراهیموویچ)و دزد جام های یووه هستید.در سال های(2004و2005)باز هم سر بزن.اگر هم خواستی من را لینک کنی بگو تا لینکت کنم.
سلامممنون که سر زدی...........عشق راز عاشقی کن تا همیشه و همیشه عاشق باش بی تا و با و برای ...........موفق باشی
۳۰ آذر ۸۸ ، ۲۳:۱۰ آریا فرمانروای تنهایی
سلامویلاگتون خیلی قشنگهخوشحال می‌شم بهم سر بزنین
۰۱ دی ۸۸ ، ۰۳:۱۹ یه بنده خدا
آه ای به تو زیبنده،سرداری و سالاریوز شان تو شرمنده،منشور علمداریاز قصه ی آن دست پی کرده،غم آورترافسانه دندان و مشک است و گران باریهمراه عطش رفتی تا اسب و چو پر شد مشکبی مزمزه ای حتی،برگشتی از آن جاریبردی به لب آن مشت پر آب و ننوشیدی:"اول همه آنگه من!"این رسم تو بود آری!درس از تو گرفت آری،هرکس که به جانبازیبا خون خود امضا کرد منشور فداکاریچندان که فلک باقی ست،با نام تو نورانی ستهم لوح جوانمردی،هم دفتر عیاریتا بار امانت را از دوش نیندازیای خط امان "شمر"رد کرده به بیزاریتر شد علم گردون از خون سحاب ای ماه!از خون تو تا تر شد بیرق به نگونساریای ماه بنی هاشم،ای ماه فلک گردان!وی ماه فلک،گردان گردت به هواداریتا اوج فلک گیرد،ناچار به تاییدتشعرم همه ساید سر،بر خاک درت باری
۰۱ دی ۸۸ ، ۰۷:۵۶ شریک کودکیهای من شوید
ممنونم از لطفت دوست خوبم - اگه خوبی یا بدی از ما دیدید حلال کنید -کارامون درست شده داریم میریم کانادا-سعی می کنم وبلاگ رو به روز کنم .....
محمد جان امیدوارم به مهدیه بانوی اردیبهشتیت برسی دوست دارم بدونم داستانتون چی میشه؟ آیا 10 سال دیگه هم همین حس رو داری؟
پاسخ:
ممنونم به امید خدا 1000 سال دیگه هم همین حس رو خواهم داشت اخه عاشقشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی