پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۸۸، ۰۶:۲۶ ب.ظ

خیلی دوست دارم

امشب دلم خیلی واست تنگ شده گلکم

خیلی دوست دارم

کاش همین جا کنارم نشسته بودی نازنینم

 



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

خیلی دوست دارم

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۸۸، ۰۶:۲۶ ب.ظ

امشب دلم خیلی واست تنگ شده گلکم

خیلی دوست دارم

کاش همین جا کنارم نشسته بودی نازنینم

 

نظرات  (۱)

۲۵ دی ۸۸ ، ۰۸:۰۷ آریا فرمانروای تنهایی
سلام .امروز جمعس. دیروز نمی‌دونم چم شده بود. خیلی دلم گرفته بود . یاد گذشته افتاده بودم . دلم تنگ شده بود واسه روزای خوش گذشته . نزدیکای غروب بود . زدم زیره خوابم برد. . . بیدار شدم ساعت 12 بود. 12 تا میسکال . 1یکیش . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی