پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۸۸، ۰۲:۵۶ ب.ظ

چهار و یک مبارک

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

دوستت دارم
نمی دانم از کدام لحظه سخن بگویم
بگویم از لحظه آمدنت، بگویم از قدم زدن در کنار خیابان ، بگویم از چشمهای مهربانت از چه بگویم که از هر کجا اغاز کنم باز این افکار و این قلم را یارای سخن راندن در وصف تو نیست
بگویم بهار زندگیم با تو آغاز شده نه دروغی بزرگ است بهترینم زندگیم با تو آغاز شد آن لحظه که دیدمت و نگاهم آنقدر قدمهایت را دنبال کرد تا به عشق رسید و حال من هستم و لحظه هایی ناب و خالق آن لحظه ها
دوستت دارم و تا ابد دوستت خواهم داشت
بهترینم آخر چقدر مهربانی
گاهی با خود می اندیشم خدا تورا خلق کرد تا مهربانی را به جهانیان بیاموزد
نمیدانم فرشته ای یا انسان یاشاید تکه ای از روح خدا در زمین
اما می دانم و میدانم و می دانم که عاشقت هستم که با همه وجود دوستت دارم و تا همیشه کنارت خواهم ماند

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

چهار و یک مبارک

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۸۸، ۰۲:۵۶ ب.ظ

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

دوستت دارم
نمی دانم از کدام لحظه سخن بگویم
بگویم از لحظه آمدنت، بگویم از قدم زدن در کنار خیابان ، بگویم از چشمهای مهربانت از چه بگویم که از هر کجا اغاز کنم باز این افکار و این قلم را یارای سخن راندن در وصف تو نیست
بگویم بهار زندگیم با تو آغاز شده نه دروغی بزرگ است بهترینم زندگیم با تو آغاز شد آن لحظه که دیدمت و نگاهم آنقدر قدمهایت را دنبال کرد تا به عشق رسید و حال من هستم و لحظه هایی ناب و خالق آن لحظه ها
دوستت دارم و تا ابد دوستت خواهم داشت
بهترینم آخر چقدر مهربانی
گاهی با خود می اندیشم خدا تورا خلق کرد تا مهربانی را به جهانیان بیاموزد
نمیدانم فرشته ای یا انسان یاشاید تکه ای از روح خدا در زمین
اما می دانم و میدانم و می دانم که عاشقت هستم که با همه وجود دوستت دارم و تا همیشه کنارت خواهم ماند

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

نظرات  (۱)

۲۵ دی ۸۸ ، ۰۸:۰۹ آریا فرمانروای تنهایی
happy 4 & 1 . the best wishes 4 you & your lobe . i hope u have a sweet life as honey.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی