پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۸۸، ۰۴:۴۷ ب.ظ

همیشه عاشقت هستم

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

همیشه عاشقت هستم ، نگو حرفیست تکراری
درون قلب من یادت بود چون نهرها جاری

شبانگه چون به محراب نگاهت سجده می آرم
خدا هم همنوا با من شود آن لحظه را ، آری!

تو آن بالای بالا ، اوج هستی را بپیمایی
من این پایین ندارم جز تماشای شما کاری

نمی دانم چه رمزی دارد آن چشمان رویایی
که با یک لحظه دوریت بباشد کار من زاری

همیشه عاشقت هستم ، اگر چه جمله تکراری است
ولی مفهوم ان در لحظه ها ی ناب ما جاری

نمیدانم کدامین وقت شعرم را تو می خوانی
در آن دم سوی من رو کن بگو که دوستم داری

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

همیشه عاشقت هستم

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۸۸، ۰۴:۴۷ ب.ظ

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

همیشه عاشقت هستم ، نگو حرفیست تکراری
درون قلب من یادت بود چون نهرها جاری

شبانگه چون به محراب نگاهت سجده می آرم
خدا هم همنوا با من شود آن لحظه را ، آری!

تو آن بالای بالا ، اوج هستی را بپیمایی
من این پایین ندارم جز تماشای شما کاری

نمی دانم چه رمزی دارد آن چشمان رویایی
که با یک لحظه دوریت بباشد کار من زاری

همیشه عاشقت هستم ، اگر چه جمله تکراری است
ولی مفهوم ان در لحظه ها ی ناب ما جاری

نمیدانم کدامین وقت شعرم را تو می خوانی
در آن دم سوی من رو کن بگو که دوستم داری

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

نظرات  (۷)

دوستم داشته باشمن به آن می ارزم که در این قربانگاه تو بدادم برسیتو نجاتم بدهی از غم بی همنفسیدوستم داشته باشتو به آن می ارزی که اسیر تو شومو به یمن نفست آنقدر زنده بمانم تاکه پیر تو شوم ...
پاسخ:
خیلی دوست دارم خانومی
دوست دارم
۲۵ دی ۸۸ ، ۰۵:۴۳ نانی آزاد
بیا برویم.صنوبرهای این باغقلب‌های‌شان را در باد تکانده‌اَند.
۲۶ دی ۸۸ ، ۰۳:۴۷ شازده کوچکولو
سلاماشک وقتی زیباست که برای عشق باشد ...متن های زیبایی رو به یادگار میذاریدعشقتون کجاست که دلتنگشین؟موفق باشید یا حق
سلامممممم...بابا یه پنج شنبه ، جمعه نتونستم بیام سر بزنم ، چقدر مطلب جدید وقشنگ گذاشتییییییییییییییییی.....آفرین به اینهمه عشق ...
۲۶ دی ۸۸ ، ۰۸:۰۱ آریا فرمانروای تنهایی
قهری با من آره؟مگه من چی‌ گفتم؟
۲۶ دی ۸۸ ، ۰۹:۱۴ آریا فرمانروای تنهایی
سلام محمد جان . من یه شوخی کردم . خانومت کتکم زد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی