پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۸۸، ۰۳:۰۴ ب.ظ

انگار پیشمی

ستاره ها را که تک تک میشمارم تا خوابم ببرد،باز هم یاد چشمهایت بیدارم کرد وحالا سالهاست نخوابیدم!

مگر میشود مست بود و خوابید

مستی چشمهایت خواب اور نیست زندگی بخش است

و عشق وامدار نگاه مهربان تو

دوستت دارم

توکه معنی عشقی

به من معنی بده ای یار...



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

انگار پیشمی

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۸۸، ۰۳:۰۴ ب.ظ

ستاره ها را که تک تک میشمارم تا خوابم ببرد،باز هم یاد چشمهایت بیدارم کرد وحالا سالهاست نخوابیدم!

مگر میشود مست بود و خوابید

مستی چشمهایت خواب اور نیست زندگی بخش است

و عشق وامدار نگاه مهربان تو

دوستت دارم

توکه معنی عشقی

به من معنی بده ای یار...

نظرات  (۴)

من با توام عزیزم اسم منو صدا کن... میبینمت کنارم می بوسمت نگام کن...
پاسخ:
میدونی چیه مهدیه من تمام لحظه هایه زندگیمو دوست دارم یعنی بهتره بگم عاشق تمام لحظه هام هستم آخه همه لحظه هامو با توام
چقدر عشقولانه...زیبا بود...
۲۹ دی ۸۸ ، ۰۸:۳۱ محمد رضا
سلام دوست منچه عشق زیبایی موفق باشین و خوشحال
سلام قشنگ بود به وبلاگ منم سر بزنید موفق باشید و همیشه عاشق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی