پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۸۸، ۰۹:۲۵ ق.ظ

عاشق می مانم

چشمهایم را که می بندم

دوباره تصویر رویایی تو در خاطرم نقش می بندد

و من خدا را شکر می کنم که هستی

عاشقت خواهم ماند تا همیشه

دوستت دارم قلب



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

عاشق می مانم

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۸۸، ۰۹:۲۵ ق.ظ

چشمهایم را که می بندم

دوباره تصویر رویایی تو در خاطرم نقش می بندد

و من خدا را شکر می کنم که هستی

عاشقت خواهم ماند تا همیشه

دوستت دارم قلب

نظرات  (۴)

در سایه مهربانی تو ...برپا شده این جوانی من...باشد به فدای یک نگاهت...عمر من و زندگانی من...
۲۹ دی ۸۸ ، ۰۳:۴۶ آریا فرمانروای تنهایی
سلامخوبى؟من آپم
سلام عزیزترینممی دونم که امشب خوب نمی خوابی و نگرانیولی این و بدون میخوام همه ی این دنیا نباشه اگه تو آروم نباشی...راستی یه جمع و تفریق جالب ... فردا 30 امه اگر 30 رو منهای 24 کنیم میمونه 6 ... واگر بین خودمون دوتا تقسیمش کنیم میشه 3 ... میدونی که یعنی چی؟ خیلی دوست دارم مثل همیشه بیشتر از دیروز
پاسخ:
خیلی دوست دارم
ای تماشایی ترین مخلوق خاکی در زمین آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی