پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۸۸، ۰۸:۴۶ ق.ظ

بدون عنوان

تو بودی که در این چند سال زنده ام کردی

نمیدانم چگونه این همه خوبی را جبران کنم

هر لحظه

به خدا زیاده روی نمیکنم هر لحظه ام را مدیون توام

هرچه دارم و خواهم داشت را مدیون توام اما...

چند روزی بد شده ام

چند روزی است خیلی ناراحتت میکنم

از قدر نشناسیم نیست

از قصد نیست

مهدیه جانم خیلی دوست دارم

این چند روز اونقدر خسته بودم که نا نداشتم

خودت که منو دیدی

امیدوارم این کم کاری هام که حال خودمم بهم زده زودتر تموم بشه

همه تلاشمو میکنم

همه زندگیمو مدیون توام

دوست دارم بهترین

میدونم از این شکلکا دوست داری واسه همین برات یه دونه میزارم



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

بدون عنوان

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۸۸، ۰۸:۴۶ ق.ظ

تو بودی که در این چند سال زنده ام کردی

نمیدانم چگونه این همه خوبی را جبران کنم

هر لحظه

به خدا زیاده روی نمیکنم هر لحظه ام را مدیون توام

هرچه دارم و خواهم داشت را مدیون توام اما...

چند روزی بد شده ام

چند روزی است خیلی ناراحتت میکنم

از قدر نشناسیم نیست

از قصد نیست

مهدیه جانم خیلی دوست دارم

این چند روز اونقدر خسته بودم که نا نداشتم

خودت که منو دیدی

امیدوارم این کم کاری هام که حال خودمم بهم زده زودتر تموم بشه

همه تلاشمو میکنم

همه زندگیمو مدیون توام

دوست دارم بهترین

میدونم از این شکلکا دوست داری واسه همین برات یه دونه میزارم

نظرات  (۳)

سلام.اگر بخواهی از تعبیر خوابها و رویاهایت آگاه شوی، وبلاگ مرا ببین.چون من: "متخصص تعبیر خواب و رویا هستم!"88roya88.blogfa.com
مرا صد بار اگر از خود برانی دوستت دارمبه زندان جفایت هم کشانی دوستت دارمبه پیش خلق اگر نتوان حدیث عشق گفتن درون سینه ی تنگم نهانی دوستت دارمبه جرم عشق تو صد زخم کاری بر جگر دارمجگر سهل است اگر خونم فشانی دوستت دارم
پاسخ:
خیلی دوست دارم همه زندگیم فدای تو مهربونم عاشق تو هستم تا آخر دنیا دوست دارم الهی برات بمیرم و همه وجودم فدای تو بشه عشق من
۱۷ بهمن ۸۸ ، ۰۹:۲۶ امین و نیلوفر
سلام وبلاگ قشنگی دارین و خوشحالیم که انقدر پرو پا قرص پای عشقتون هستین امیدواریم این عشق تا آخرین لحظه ی با هم بودنتون پر از ایمان و وفاداری و سلامت و زلال باشهما شما رو لینک کردیم اگه دوست دارین ما رو با نام " عاشقانه برای عشقم" لینک کنین+ ما دو تا وبلاگ دیگه هم داریم که اگه دوست دارین برین اونا رو هم ببینین و نظرتون و برامون بزارینو اگه دوست داشتین اونا رو هم لینک کنین و به ما هم خبر بدین تا ما هم شما رو با اونا لینک کنیم.Www.dar-ghalbe-many.blogfa.comاین و با نام دل نوشته ها و عکس های عاشقانه www.asheghane-mohajer.persianblog.irاینم با نام عاشقان مهاجرمنتظر حضور سبزتون هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی