پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۸۸، ۰۹:۴۱ ق.ظ

Unknown

همه  دنیا فدای تو مهربونیات

همه وجودم فدای تو عشقم که عشقو بهم یاد دادی

وقتی مهربونی و عشق تورو میبینم کم میارم

دوست دارم تا همیشه

تا همیشه

تا همیشه

همیشه بهت فکر میکنم در هر لحظه



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

Unknown

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۸۸، ۰۹:۴۱ ق.ظ

همه  دنیا فدای تو مهربونیات

همه وجودم فدای تو عشقم که عشقو بهم یاد دادی

وقتی مهربونی و عشق تورو میبینم کم میارم

دوست دارم تا همیشه

تا همیشه

تا همیشه

همیشه بهت فکر میکنم در هر لحظه

نظرات  (۱۰)

محمدم این آقای تلنگر منو ناراحت میکنه
محمدم این آقای تلنگر منو ناراحت میکنه
با سلام خیلی قشنگ بود به من هم سر بزنیدعشقتون جاویدان باد
قشنگ بود...خیلیهمیشه عاشق بمونینننننننننن
سلام عزیزمامروز که دوباره این مطلب میخونم دلم بیشتر برات تنگ میشه بازم رفتی سفر ....
۱۳ بهمن ۸۸ ، ۲۳:۰۰ آریا فرمانروای تنهایی
اوه اوهامضا یادم رفتهمیشه موفق و البته عاشق باشید
۱۳ بهمن ۸۸ ، ۲۳:۰۰ آریا فرمانروای تنهایی
سلامخوبی محمد جان؟دیگه سری به فقیر فقرا نمی‌زنیشما دلت تنگ نمیشه من دلم تنگ میشهآپمخوشحال میشم سر بزنی
۱۷ بهمن ۸۸ ، ۰۷:۱۵ امیر سهیلی
کلی با احساس بود مثل همیشه....!!!
هر ثانیه که میگذرد چیزی از تورا با خود میبردزمان غارتگر غریبی است....همه چیز را بدون اجازه ام میبردوتنها یک چیز را همیشه فراموش میکنداحساس دوست داشتن تورا....؟؟؟سلام روز بخیر مهربون..امروز که داشتم از این ورا رد می شدم به کلبه قشنگت سرزدم و لذت بردم...دوست داشتی به کلبه آبجی سحرت هم سربزن.با یه حس قشنگ منتظر قدمهای شما مهربون هستم ...خبرهای خوب دارم سرنزنی از دستت رفته....
سلام عزیزترینم  با اینکه دیروز دیدمت ولی الان خیلی دلم برات تنگ شده دوست دارم حتی اگه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی