پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۸۸، ۰۸:۳۸ ب.ظ

مبارک 12/12

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

به نام خالق نور و روشنایی
نگاه کن تمام شد و شروع شد
دوباره روزی خاطره انگیز
رویایی تمام نشدنی
شروع تازه به سوی راهی بی پایان به نام زندگی
آغازی نو
دوباره تا بی کران آرزو ها پر خواهیم گشود دوباره تمامی آسمان عشق را در می نوردیم
ای زیباترین ترانه هستی
ای عشق ابدی من
خدا را شکر
باز هم خدا را شکر
زیباترینم
بانوی عشقم
امید قلبم
با تمام وجود دوستت دارم
و با تمام وجود به تو عشق خواهم ورزید
نگار من
گل باغ بهار من
تا اخرین نفسم
تا پایان دنیا
تا پایان زندگی
کنارت خواهم ماند
و این روز را و این عشق را جاودانه خواهم ساخت
دوستت دارم ای نازنین من
مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

مبارک 12/12

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۸۸، ۰۸:۳۸ ب.ظ

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

به نام خالق نور و روشنایی
نگاه کن تمام شد و شروع شد
دوباره روزی خاطره انگیز
رویایی تمام نشدنی
شروع تازه به سوی راهی بی پایان به نام زندگی
آغازی نو
دوباره تا بی کران آرزو ها پر خواهیم گشود دوباره تمامی آسمان عشق را در می نوردیم
ای زیباترین ترانه هستی
ای عشق ابدی من
خدا را شکر
باز هم خدا را شکر
زیباترینم
بانوی عشقم
امید قلبم
با تمام وجود دوستت دارم
و با تمام وجود به تو عشق خواهم ورزید
نگار من
گل باغ بهار من
تا اخرین نفسم
تا پایان دنیا
تا پایان زندگی
کنارت خواهم ماند
و این روز را و این عشق را جاودانه خواهم ساخت
دوستت دارم ای نازنین من
مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

نظرات  (۱)

۱۳ اسفند ۸۸ ، ۰۸:۴۹ دکتر آراد بهمنی
سلام وبلاگ جالبی با مطالب مفیدی دارید اگر حاضر به تبادل لینک هستید مرا با نام داروخانه مدرن با آدرس فوق لینک کنید و سپس در قسمت نظرات اطلاع دهید تا شما را با افتخار لینک کنم.به امید دیدار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی