پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۸۸، ۰۵:۲۸ ب.ظ

بی انتهای من

دوستت دارم ای عشق
تا همیشه
تا زمانی که جان در تن دارم تو را دوست خواهم داشت
ای زیباترین ترانه هستی
ای آرامش دنیای من
ای رویای من
تو را و تنها تو را عاشق خواهم بود
بهترینم تو انتهای آرزوی من بودی و هستی
و من قدر با تو بودن را خواهم دانست
عاشقت هستم تا همیشه



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

بی انتهای من

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۸۸، ۰۵:۲۸ ب.ظ

دوستت دارم ای عشق
تا همیشه
تا زمانی که جان در تن دارم تو را دوست خواهم داشت
ای زیباترین ترانه هستی
ای آرامش دنیای من
ای رویای من
تو را و تنها تو را عاشق خواهم بود
بهترینم تو انتهای آرزوی من بودی و هستی
و من قدر با تو بودن را خواهم دانست
عاشقت هستم تا همیشه

نظرات  (۱)

در بیابانی دور،که نروید جز خار،که نتوفد جز باد،که نخیزد جز مرگ،که نجنبد نفسی از نفسی، زیر یک سنگ کبود،در دل خاک سیاه،می درخشد دو نگاهکه: به ناکامی ازین محنت گاهکرده افسانة هستی کوتاه! باز، می خندد مهرباز، می تابد ماهباز هم قافله سالار وجود؛سوی صحرای عدم پوید راه با دلی خسته و غمگیندور ازین جوش و خروشمی روم جانب آن دشت خموشتا دهم بوسه بر آن سنگ کبودتا کشم چهره برآن خاک سیاه،وندرین راه دراز،میچکد بر رخ من اشک نیاز،می دود در رگ من زهر ملال منم امروز و همان راه دراز،منم اکنون و همان دشت خموش،من و آن زهر ملال،من و آن اشک نیاز
پاسخ:
اگر نبودی مهربانی و عشقی نبود که افسانه شود تو خود زیباترین سروده هستی هستی و من مسخ عشق پر آوازه تو گریه نکن و اشک نریز که من با همه کمبود هایم با همه .... بازهم تکیه گاهی امن هستم و کنارت خواهم ماند قبله یعنی حلقه چشم مستت ضریح اونه که دست بزنم به دستت جای دخیل پام ببند تو خونت به جای مهر سرمو بزار رو شونت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی