پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۸۸، ۰۵:۳۲ ب.ظ

مست چشات

اون دوتا مست چشات ، منو خوابم میکنه
ذره ذره اون نگات ، داره آبم می کنه
داره میمیره دلم ، واسه مخمل نگات
همه رنگی رو شناختم ، من با اون رنگ چشات

مثل یک رویای خوش ، پاگرفتی تو شبام
از یه دنیای دیگه ، قصه ها گفتی برام
هنوز از هرم تنت ، داره میسوزه تنم
از تو سبزه زار شده ، خاک خشک بدنم
دستای عاشق تو ، منو از نو تازه ساخت
دل ناباور من ، جز تو عشقی نشناخت

داره میمیره دلم ، واسه مخمل نگات
همه رنگی رو شناختم ، من با اون رنگ چشات
همه رنگی رو شناختم ، من با اون رنگ چشات



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

مست چشات

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۸۸، ۰۵:۳۲ ب.ظ

اون دوتا مست چشات ، منو خوابم میکنه
ذره ذره اون نگات ، داره آبم می کنه
داره میمیره دلم ، واسه مخمل نگات
همه رنگی رو شناختم ، من با اون رنگ چشات

مثل یک رویای خوش ، پاگرفتی تو شبام
از یه دنیای دیگه ، قصه ها گفتی برام
هنوز از هرم تنت ، داره میسوزه تنم
از تو سبزه زار شده ، خاک خشک بدنم
دستای عاشق تو ، منو از نو تازه ساخت
دل ناباور من ، جز تو عشقی نشناخت

داره میمیره دلم ، واسه مخمل نگات
همه رنگی رو شناختم ، من با اون رنگ چشات
همه رنگی رو شناختم ، من با اون رنگ چشات

نظرات  (۴)

تو نت عاشق شدی؟
۲۰ اسفند ۸۸ ، ۰۷:۵۹ آریا فرمانروای تنهایی
سلام دادش محمد گل . عزیز دل فرمانروای تنهایی. ممنون بد نیستم . شما خوبین؟ خدا رو شکر بهم سر میزنین . خیلی خوشحال شدم محمد جان برگشتی . چی شده ؟ شما و مهدیه خانوم چی؟ چی شده داداش؟چی شدهههههههههههههههههههههههههههههههههه؟
خیلی دوست دارم بدونم اون ساعت چه اتفاقی افتاده
منم متولد اردیبهشتم  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی