پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۸۸، ۰۸:۴۵ ق.ظ

دوستت دارم

ای زیباترین ترانه هستی

تو را و آفتاب نگاهت را و گرمای دستانت را پاس میدارم

عاشقت هستم که عشق را به من آموختی

دلم فدای تو و نگاه مهربانت

نازنیم

تورا تا انتهای بودن میخواهم و تا انتهای خواستن میپرستم

دوستت دارم بهترینم

قلب



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

دوستت دارم

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۸۸، ۰۸:۴۵ ق.ظ

ای زیباترین ترانه هستی

تو را و آفتاب نگاهت را و گرمای دستانت را پاس میدارم

عاشقت هستم که عشق را به من آموختی

دلم فدای تو و نگاه مهربانت

نازنیم

تورا تا انتهای بودن میخواهم و تا انتهای خواستن میپرستم

دوستت دارم بهترینم

قلب

نظرات  (۵)

۲۲ اسفند ۸۸ ، ۰۰:۳۶ آریا فرمانروای تنهایی
سلام این آقا خرسه اومده بگه دهکده عشق آپ شده . ازتون دعوت میکنه تشریف بیارین . . . !▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓██▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓██▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓
سلام بازم قشنگ بود به منم سر بزن خوشحال میشم
۲۲ اسفند ۸۸ ، ۰۸:۵۸ آریا فرمانروای تنهایی
چییییییییییی چیییییییییی؟ عقد؟ به به ، پس کو شیرینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  مبارک باشهههههههههههههههههههههههههههه دعوت نکردیییاااااااااااااااااااااا ولی عیب نداره در عوض شیرینی میدی خفننننننننننن . مبارک باشههههههههههههههههههههههههههههه
۲۲ اسفند ۸۸ ، ۰۹:۰۱ آریا فرمانروای تنهایی
وای ببخشید جو گیر شدم سلام یادم رفت !!! سلام به محمد خان ، سرور و سالار عاشقانسلام بر مهدیه خانم ، بانوی خوشبخت بی دلان(بی دل توی ادبیات و عرفان به معنای عاشق هست)انشالله هزار سال با خوشبختی ازدواج کنیدهمیشه موفق ، عاشق و البته "وفادار" باشید .(این امضا این دفعه اختصاص به تازه عروس و داماد داشت )
۲۲ اسفند ۸۸ ، ۰۹:۰۲ آریا فرمانروای تنهایی
ببخشیییییییییییییییید !!! انشالله هزار سال با خوشبختی زندگی کنید .شرمندههههههههههههههههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی