پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۸۸، ۰۴:۲۴ ب.ظ

چه بنویسم

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

بهترینم آرزویم این است که خدا توانی به من دهد تا بتوانم تو را وصف کنم
تا بتوانم با این کلمات جمالت را به تصویر بکشم اما چه سود که کلامی و واژه ای سراغ ندارم که آنقدر کامل و رویایی باشد که بتواند تو را ترسیم کند
نمیدان اگر روزی بگویند فقط یه کلمه در وصفت بگویم چه خواهم گفت
با خود اندیشیدم  بگویم فرشته اما مگر فرشته عاشق می شود
خواستم بگویم آفتاب اما آفتاب می رود و می آید ولی چشمانت شب روز چون نگینی می درخشد
با خود انیشیدم خدایا واقعا چگونه در وازه ای وصفش کنم
گفت بگو عشق
پرسیدم چرا؟
گفت : عشق پاکی فرشته را دارد و درخشش آفتاب را
زلالی رود را دارد و استواری کوه را
و هیچ نگینی به قیمت آن نیست چون نفس خدا را به همراه دارد.

و حال با تو هستم ((عشق من)) با تو که وجودت سراسر نور و مهربانی
می دانم واژه برای تو کم است و با کتاب هم نمیتوان وصفت کرد
اما از عاشقت بپذیر که تو را عشق صدا بزند و تورا دوست داشته باشد
دوستت دارم بهترینم

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

چه بنویسم

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۸۸، ۰۴:۲۴ ب.ظ

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

بهترینم آرزویم این است که خدا توانی به من دهد تا بتوانم تو را وصف کنم
تا بتوانم با این کلمات جمالت را به تصویر بکشم اما چه سود که کلامی و واژه ای سراغ ندارم که آنقدر کامل و رویایی باشد که بتواند تو را ترسیم کند
نمیدان اگر روزی بگویند فقط یه کلمه در وصفت بگویم چه خواهم گفت
با خود اندیشیدم  بگویم فرشته اما مگر فرشته عاشق می شود
خواستم بگویم آفتاب اما آفتاب می رود و می آید ولی چشمانت شب روز چون نگینی می درخشد
با خود انیشیدم خدایا واقعا چگونه در وازه ای وصفش کنم
گفت بگو عشق
پرسیدم چرا؟
گفت : عشق پاکی فرشته را دارد و درخشش آفتاب را
زلالی رود را دارد و استواری کوه را
و هیچ نگینی به قیمت آن نیست چون نفس خدا را به همراه دارد.

و حال با تو هستم ((عشق من)) با تو که وجودت سراسر نور و مهربانی
می دانم واژه برای تو کم است و با کتاب هم نمیتوان وصفت کرد
اما از عاشقت بپذیر که تو را عشق صدا بزند و تورا دوست داشته باشد
دوستت دارم بهترینم

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

نظرات  (۳)

۲۹ اسفند ۸۸ ، ۰۱:۱۱ آریا فرمانروای تنهایی
بنویس سال نو مممممممممممببببببببببباااااااررررررررررررکککککککککککککککک
۰۱ فروردين ۸۹ ، ۰۸:۵۷ میثم کربلائی
سالنومبارکباد
سلامسال نو مبارک دیگر سری به ما نمی زنی.......عاشقان یوونتوس واسطوره ی 28

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی