پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۸۹، ۰۴:۴۴ ب.ظ

خیلی عاشقتم

 



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

خیلی عاشقتم

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۸۹، ۰۴:۴۴ ب.ظ

 

نظرات  (۹)

سال نو بر شما و مهدیه خانوم مبارک باشه ....امیدوارم سالی سرشار از تندرستی و خوشی در کنار هم داشته باشین .
من هماورد می طلبم دوست گرامی به وبلاگم سر بزن در وبلاگ من هر کامنتی سریعا آپ می‌شه. بدون اجازه مدیر وبلاگ. بدون هیچ مجوزی از من می تونید نظر داده ؛ نظر بگیرید و همون لحظه مطلبتون برای همه قابل دسترسی است.
دوست دارمممممممم یه عالمه
راستی رفیق عیدت مبارک...!!! میبینم که حسابی خوش گذشته....
۱۷ فروردين ۸۹ ، ۰۴:۳۹ عماد فرمانروای تنهایی
سلام. قبلا یه سری میزدید آپ کردملطفا تشریف بیارینهمیشه موفق و البته عاشق باشید
سلام عزیزترینممیبینی حالا که از نظر دیگران باهم هستیم چقدر از هم دور شدیم ...این روزمرگی ها خیلی دلتنگم کرده ...دلم برات تنگ شده حتی همین حالا که بهم ذل زدی و نگاهم میکنی ...کاش این دنیا اینقدر سنگ دل نبود ...انگار سهم ما ازین زندگی دور از هم بودنه از ازل تا ابد ...دلم برات تنگ شده جونم .......
سلام قبلا خیلی زود به زود آپ میکردین...حالا چی شده که از 6 فروردی تا تا حالا آپ جدید نذاشتین؟؟؟؟
سلام محمدممن هنوزم به اینجا سر میزنم ولی تو برای به اینجا اومدن دیگه جونی برات باقی نمونده عشق منمیدونی که دوست دارم؟
فردا یه 24 ام دیگه ست ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی