پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۸۹، ۱۰:۵۴ ب.ظ

آرزو

دلم یه جای دور می خواد ، دلم می خواد بریم اون دور دورا

باور کن دلم می خواد همین الان شبانه ساکامونو ورداریمو بریم یه جایی که هیچ کس نباشه

هیچ کسه هیچ کس

نه خدایی باشه که از اون بالا گیر بده نه آدمایی که این پایین نقش آدمو بازی کنن

دلم می خواد فقط خودمو خودت باشیم

فقط منو تو نفس بکشیم هیچ کس نباشه خستگی نباشه خواب نباشه

همیشه باشیم و بخندیم

دلم میخواد برات یه خونه کوچولو بسازم دستتو بگیرمو بریم اونجا

پنجره هاشم یه طرفه کنم تا حتی خدا هم نتونه سرک بکشه

دلم واقعا یه جای دور می خواد

دلم نفس کشیدن تویه هوایی رو می خواد که بشه نفسش کشید

دلم یه دنیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بستنی میخواد با ٨٠ تا کیف که بدمش به تو

دلم آرامش می خواد که با آسایش کادوش کنم بدمش به تو

دلم میخواد هزارتا نه ده هزار تا کلیه داشتم تا میتونستم بفروشمشون

دلم الان صداتو میخواد

دستتاتو میخواد

نگاتو می خواد

دوست دارم



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

آرزو

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۸۹، ۱۰:۵۴ ب.ظ

دلم یه جای دور می خواد ، دلم می خواد بریم اون دور دورا

باور کن دلم می خواد همین الان شبانه ساکامونو ورداریمو بریم یه جایی که هیچ کس نباشه

هیچ کسه هیچ کس

نه خدایی باشه که از اون بالا گیر بده نه آدمایی که این پایین نقش آدمو بازی کنن

دلم می خواد فقط خودمو خودت باشیم

فقط منو تو نفس بکشیم هیچ کس نباشه خستگی نباشه خواب نباشه

همیشه باشیم و بخندیم

دلم میخواد برات یه خونه کوچولو بسازم دستتو بگیرمو بریم اونجا

پنجره هاشم یه طرفه کنم تا حتی خدا هم نتونه سرک بکشه

دلم واقعا یه جای دور می خواد

دلم نفس کشیدن تویه هوایی رو می خواد که بشه نفسش کشید

دلم یه دنیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بستنی میخواد با ٨٠ تا کیف که بدمش به تو

دلم آرامش می خواد که با آسایش کادوش کنم بدمش به تو

دلم میخواد هزارتا نه ده هزار تا کلیه داشتم تا میتونستم بفروشمشون

دلم الان صداتو میخواد

دستتاتو میخواد

نگاتو می خواد

دوست دارم

نظرات  (۱)

محمد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی