پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۸۹، ۰۶:۰۹ ق.ظ

دوستت دارم

دلم فدای تو ای نازنینم

تو را و عشق تو را و لحظه های ناب باتو بودن را پاس می دارم

همیشه کنارت خواهم بود و همیشه عاشقانه کنارت خواهم بود

دوستت دارم

عاشقانه

تا همیشه



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

دوستت دارم

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۸۹، ۰۶:۰۹ ق.ظ

دلم فدای تو ای نازنینم

تو را و عشق تو را و لحظه های ناب باتو بودن را پاس می دارم

همیشه کنارت خواهم بود و همیشه عاشقانه کنارت خواهم بود

دوستت دارم

عاشقانه

تا همیشه

نظرات  (۴)

دوستت دارم ...
پاسخ:
منم
وایییییی ....چقدر نوشتی و من نخوندمممممممممممممم....خوشحالم که دوباره نوشتی....همیشه بنویس....دوستت دارم رو هزار بار هم که بنویسی ، تکراری نمیشه
به نام خداسلام من 24 اسفند 1384 عاشق شدم یا علی
چقدر ابراز عشق خسته نشدید؟خداییش غیر عاشقی کار دیگه ای هم دارید.؟؟؟البته اینو هم بگم  من به عشق اعتقاد دارم اما نه فقط به یک شخص خاص.اگر ذره ای از این عشقتون رو تقدیم به کائنات کنید فکر کنم جلو پاتون زانو بزنه.!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی