پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۹:۰۲ ب.ظ

دلم تنگ شده برایت

بهترینی
خودت میدانی
اما من نقص هایی است که پرکرده وجودم را
که آگاه ونا آگاه در من رخنه کرده
مرا ببخش و لبخند بزن
که جهانم بدون لبخندت سیاه و کبود است
دلم گرمای دستهای نجیبت را در این شب سرد میخواهد
دلم بی انتها برایت تنگ شده گلم
دلم می خواهد آواز گنجشک ها را در کنار تو بشنود
بانوی اردیبهشت لبخند بزن و زندگیم را بهشتی کن
دلم صدای بی الایشت را می خواهد
دلم تو را می خواهد
دلم تنگ شده برای تو و برای تو یادت هست برای تو نه شما!!!



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

دلم تنگ شده برایت

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۹:۰۲ ب.ظ

بهترینی
خودت میدانی
اما من نقص هایی است که پرکرده وجودم را
که آگاه ونا آگاه در من رخنه کرده
مرا ببخش و لبخند بزن
که جهانم بدون لبخندت سیاه و کبود است
دلم گرمای دستهای نجیبت را در این شب سرد میخواهد
دلم بی انتها برایت تنگ شده گلم
دلم می خواهد آواز گنجشک ها را در کنار تو بشنود
بانوی اردیبهشت لبخند بزن و زندگیم را بهشتی کن
دلم صدای بی الایشت را می خواهد
دلم تو را می خواهد
دلم تنگ شده برای تو و برای تو یادت هست برای تو نه شما!!!

نظرات  (۳)

یادم باشد که زیبایی‌های کوچک را دوست بدارمحتی اگر در میان زشتی‌های بزرگ باشند.یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ،نه آن گونه که می‌خواهم باشند.یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرمکه من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصینمی‌تواند مرا با خود آشتی دهد.یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشمچرا که شخصی که با خود مهربان نیستنمی‌تواند با دیگران مهربان باشد.
۱۳ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۵:۱۴ آریا فرمانروای تنهایی
سلام. دهکده عشق به روز شد با یک پست ویژه . خوشحال میشم بخونین و نظرتون رو بگین. همیشه موفق و البته عاشق باشید .
تولدت مبارک عزیزترینم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی