پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۳:۳۲ ب.ظ

عشقم مریضه

خدایا عشقم مریضه گریه

خدایا حالش خیلی بده

خدایا دارم از ناراحتی ....

ای خدا تورو به حق خوبات تورو به حق همه کسایی که دوسشون داری بهش کمک کن

خدایا نمیتونم یه لحظه درد کشیدنشو تحمل کنم

خدایا کمکش کن

بزار خوب بشه تا باهاش برم پارک تا دوباره بخنده تا دوباره شاد باشه

خدایا جونمو بگیرو بهش سلامتی بده خدایا...



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

عشقم مریضه

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۳:۳۲ ب.ظ

خدایا عشقم مریضه گریه

خدایا حالش خیلی بده

خدایا دارم از ناراحتی ....

ای خدا تورو به حق خوبات تورو به حق همه کسایی که دوسشون داری بهش کمک کن

خدایا نمیتونم یه لحظه درد کشیدنشو تحمل کنم

خدایا کمکش کن

بزار خوب بشه تا باهاش برم پارک تا دوباره بخنده تا دوباره شاد باشه

خدایا جونمو بگیرو بهش سلامتی بده خدایا...

نظرات  (۳)

۲۳ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۴:۱۲ پرنده آبی تنها
سلام دوست من امیدوارم حالش خوب شه ما که غیر دعا کاری نمی تونیم بکنیم امیدوارم هر دوتون درکنار هم خوشبخت باشین برای همیشه وتا ته دنیا شادی همیشه پیشتون باشه  
سلام محمدمامروز یکمی بهترم غضه نخور قلبم میگیره .... من همیشه دوست دارم ...دیگه هم جلوی کسی گریه نکن ... من هنوز زنده ام  
بزار یه خاطره برات تعریف کنم عزیز دلمخاطره ی یه عشق ناب ....خاطره ی با لذت خوردن یه چای سرد ....یادت هست .....هر وقت دلت گرفت ... قلبت لرزید بیا باهم یه چای سرد بخوریم ... مثل گذشته های خیلی دور...منتظرت هستم....مثل تمام روزهایی که آرزو میکردیم فقط درکنار هم باشیم....شاید هر بیماری عاقبت ناشکری باشه که کردیم ...دلم یه چای سرد میخواد خیلیییییی سرد
پاسخ:
تو عشق ناب منی سردترین لحظه های زندگی من با نفس تو گرم شد ممنون عشق جاودانه من دوستت دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی