پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۱۱:۵۵ ق.ظ

سلام به روی ماهت

سلام عشقم

دوست دارم هوار تا

دلم خواست برات بنویسم و بگم خیلی عاشقتم

بوس برای تو



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

سلام به روی ماهت

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۱۱:۵۵ ق.ظ

سلام عشقم

دوست دارم هوار تا

دلم خواست برات بنویسم و بگم خیلی عاشقتم

بوس برای تو

نظرات  (۲)

سلام محمدممنم خیلی دوست دارم خوشتیپ
۰۴ خرداد ۸۹ ، ۰۷:۵۱ نایت اسکین
اخیراً مشاهده شد که برخی از سایت ها اقدام به کپی برداری از قالب های نایت اسکین می کنند ، هرچند که این موضوع جدیدی نیست اما نکته قابل توجه این است که دوستانی با ثبت دامین و کپی برداری ???? از قالب های ما و قرار دادن کدهای مخرب برای سوء استفاده های آینده و همچنین تبلیغات خودشان را با نام نایت اسکین جا می زنند ، دوستان عزیز توجه کنید که نایت اسکین هیچ شعبه ای ندارد و آدرس ما فقط و فقط http://night-skin.orgاست .دوست عزیز از شما خواهشمندیم با مراجعه به وبگاه اصلی نایت کد قالب خود را برداشته و دوباره استفاده نمایید.با تشکر مدیر نایت اسکین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی