پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

شنبه, ۸ خرداد ۱۳۸۹، ۱۰:۴۷ ق.ظ

تا اخر دنیا

چشمامو میبندمو و به چشمای قشنگت فکر میکنم

چه نعمت بزرگی رو خدا بهم داده 

چقدر عمق چشمات زیاده ، چقدر مهربونه

آرامش عجیبی بهم میده وقتی نگاش میکنم

انگار تمام غصه هام طلسم میشن و تمام شادی ها تویه آسمون دلم پر می کشن

دوست دارم بهترینم



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

تا اخر دنیا

شنبه, ۸ خرداد ۱۳۸۹، ۱۰:۴۷ ق.ظ

چشمامو میبندمو و به چشمای قشنگت فکر میکنم

چه نعمت بزرگی رو خدا بهم داده 

چقدر عمق چشمات زیاده ، چقدر مهربونه

آرامش عجیبی بهم میده وقتی نگاش میکنم

انگار تمام غصه هام طلسم میشن و تمام شادی ها تویه آسمون دلم پر می کشن

دوست دارم بهترینم

نظرات  (۶)

ღ___. ..___ღ•.¸ღ¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸ღ¸.• ღ___.. .___ღ  پیوسته باید مواظب سه چیز باشیم . وقتی تنها هستیم مواظب افکار خود ، وقتی با خانواده هستیم مراقب اخلاق خود و وقتی که در جامعه می باشیم مواظب زبان خود . مادام داستالღ___. ..___ღ•.¸ღ¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸ღ¸.• ღ___.. .___ღ  سلام روز بخیر خیلی قشنگ کلبه زیبات..دوست داشتی با قدمهای گرم وصمیمی ات به کلبه آبجی سحر هم سربزن .درضمن یه سری لینک جالب هم برات بالای وبلاگ گذاشتم  که امیدوارم خوشت بیاد. ..امیدوارم این رفت و آمدها ادامه داشته باشه و دوستای خوبی برای هم باشیم...منتظرتم ღ___. ..___ღ•.¸ღ¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸¸ღ¸.• ღ___.. .___ღ  
من با داشتن تو آروم میشم زیر سقف خونه وقتی هستیبا تو خوشبختی من تکمیلهتوی این حال خوشم همدستی
سلاممرسی از کادوی خوشگلم
۱۵ خرداد ۸۹ ، ۰۷:۵۵ حامد کاشانی
سلامبا گزارشی از مراسم رحلت امام عزیز به روزمتشریف بیاورید
سلام محمد جانممیدونم که این چند وقت از زور خستگی نای نوشتن نداریدوست دارما  
میخوام دوباره بنویسم ...شاید از این حال در بیامالبته تو که به وبلاگ خودتم سر نمیزنی چه برسه به وبلگ من!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی