پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۸۹، ۱۰:۴۰ ق.ظ

ای تو بهانه واسه موندن

ای تو بهانه واسه موندن
ای نهایت رسیدن
ای تو خود لحظه بودن
تو طلوع صبح خورشید و دمیدن
ای همه خوبی همه پاکی
تو کلام آخر من
ای تو پر از وسوسه عشق
تو شدی تمامی زندگی من
اسم تو هرچی که میگم
همه تکرار تو حرفای دل من
چشم تو هرجا که میرم
جاریه توچشمای منتظر من
تورو اون لحظه که دیده
به بهانه هام رسیدم
از تو تصویری کشیدم
که اونو هیچ جا ندیدم
تورو از نگات شناختم
قصه از عشق تو ساختم
تورو از خودت گرفتم
باتو یک خاطره ساختم



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

ای تو بهانه واسه موندن

سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۸۹، ۱۰:۴۰ ق.ظ

ای تو بهانه واسه موندن
ای نهایت رسیدن
ای تو خود لحظه بودن
تو طلوع صبح خورشید و دمیدن
ای همه خوبی همه پاکی
تو کلام آخر من
ای تو پر از وسوسه عشق
تو شدی تمامی زندگی من
اسم تو هرچی که میگم
همه تکرار تو حرفای دل من
چشم تو هرجا که میرم
جاریه توچشمای منتظر من
تورو اون لحظه که دیده
به بهانه هام رسیدم
از تو تصویری کشیدم
که اونو هیچ جا ندیدم
تورو از نگات شناختم
قصه از عشق تو ساختم
تورو از خودت گرفتم
باتو یک خاطره ساختم

نظرات  (۴)

سلاموب لاگ زیبایی دارین موفق باشین
سلام روز بخیر وب جالب و پرمحتوایی داری...وقت کردی به منم سربزن..روز خوش
۱۳ تیر ۸۹ ، ۰۵:۳۰ امین و نیلوفر
سلام اومدیم پیشت بگیم دلمون برات تنگ شده بگیم کلی اینجا حال کردیم حالمون گرفته شد... چرا اسم وبلاگ ما تو لینکستانت نیود؟!؟!  قرار بود ما باشیمبه هر حال ما آپ کردیم.منتظر حضور گرم و پر مهرت هستیم.
سلام میشه آدرس وب این مهدیه خانم گل را بزارید یا معرفی کنید دوست دارم وب ایشون رو هم ببینم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی