پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۸۹، ۰۹:۱۰ ق.ظ

رویای من

رویای من

ان لحظه که نیستی و من تنها کنج این خانه به تو می اندیشم برای اندوهناک است

دلم تو را و عشق تورا و یاد تو را می پرستد

دلم صدای دل انگیزت را دوست دارد

و چشمهایت را ...

نمیدانم بانوی من از چه بگویم و از کجا

از کدام حسنت بگویم و از چه چیز تعریف کنم

زیبای من ، آرامش تمام لحظه هایم تو را میخواهم و تنها تو را دوست دارم که لحظه لحظه ام را وقف چشمهایت کرده ام

گلم ، بهارم ، عمرم ، نازنینم

دوستت دارم و تا ابد دوستت خواهم داشت

عاشق هستم و عاشقت خواهم ماند

چون تو بانوی اردیبهشت منی



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

رویای من

جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۸۹، ۰۹:۱۰ ق.ظ

رویای من

ان لحظه که نیستی و من تنها کنج این خانه به تو می اندیشم برای اندوهناک است

دلم تو را و عشق تورا و یاد تو را می پرستد

دلم صدای دل انگیزت را دوست دارد

و چشمهایت را ...

نمیدانم بانوی من از چه بگویم و از کجا

از کدام حسنت بگویم و از چه چیز تعریف کنم

زیبای من ، آرامش تمام لحظه هایم تو را میخواهم و تنها تو را دوست دارم که لحظه لحظه ام را وقف چشمهایت کرده ام

گلم ، بهارم ، عمرم ، نازنینم

دوستت دارم و تا ابد دوستت خواهم داشت

عاشق هستم و عاشقت خواهم ماند

چون تو بانوی اردیبهشت منی

نظرات  (۲)

۱۸ تیر ۸۹ ، ۰۶:۳۷ نیلوفر و امین
سلام مرسی که اومدین پیشمون شما هم به جمع دوستان ما اضافه شدین.باز هم منتظر حضور گرم و پر مهرتون هستیم.
سلام عزیزترینم یه سری به این آدرس بزن جالبه!http://www.pezeshk.us/?p=22778

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی