پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۸۹، ۰۶:۴۸ ق.ظ

چهار و هفت مبارک

و  دوباره بیست و چهار

و دوباره خلق لحظه ای ناب با تو

با تو که زیباترین سرود خلقتی

آفرین بر تو برای افرینش این لحظه

تو امدی و مرا از قفسی خود ساخته رهاندی

آزادم کردی و عشق را به من آموختی

تا همیشه کنارت خواهم بود

تا همیشه دوستت دارم



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

چهار و هفت مبارک

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۸۹، ۰۶:۴۸ ق.ظ

و  دوباره بیست و چهار

و دوباره خلق لحظه ای ناب با تو

با تو که زیباترین سرود خلقتی

آفرین بر تو برای افرینش این لحظه

تو امدی و مرا از قفسی خود ساخته رهاندی

آزادم کردی و عشق را به من آموختی

تا همیشه کنارت خواهم بود

تا همیشه دوستت دارم

نظرات  (۱)

سلام دوست گلم..........وبلاگ پر باری داری ..........بهت تبریک میگم........خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی و نظرتو بذاری........راستی میتونی منو با عنوان تنهایی لینک کنی وبهم خبر بدین تامنم شما رو با عنوانی که می خواین لینک کنم......منتظرتم........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی