پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۸۹، ۱۰:۴۶ ق.ظ

بیا

نگاه می کنم به گذشته
به تو به من
به لبخند هایت
خدا میداند چقدر مشتاق برگشت لبخندهایت هستم
چقدر دلم برایت تنگ شده
چقدر دلم میخواهد قدم بزنم و حرف بزنم
چقدر ...
تقصیر تو نیست ، تقصیر من نیست تقصیر هیچ کس نیست
تقدیر ماست همان تقدیری که اگر بخواهیم تغییرش می دهیم دوباره می سازیمش و دوباره لبخندهای برمیگردانیم
دوباره لحظه ها را جشن میگیریم
دوباره میخندی و ستاره ها می درخشند
دوباره شاد میشوی و شاد میشوم
دوباره زنده میشوم
رها میشوم از این سیاه چال خستگی
میخندی و خلاص میشوم



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

بیا

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۸۹، ۱۰:۴۶ ق.ظ

نگاه می کنم به گذشته
به تو به من
به لبخند هایت
خدا میداند چقدر مشتاق برگشت لبخندهایت هستم
چقدر دلم برایت تنگ شده
چقدر دلم میخواهد قدم بزنم و حرف بزنم
چقدر ...
تقصیر تو نیست ، تقصیر من نیست تقصیر هیچ کس نیست
تقدیر ماست همان تقدیری که اگر بخواهیم تغییرش می دهیم دوباره می سازیمش و دوباره لبخندهای برمیگردانیم
دوباره لحظه ها را جشن میگیریم
دوباره میخندی و ستاره ها می درخشند
دوباره شاد میشوی و شاد میشوم
دوباره زنده میشوم
رها میشوم از این سیاه چال خستگی
میخندی و خلاص میشوم

نظرات  (۱)

گریه هایم بی صداست ، عشق من بی انتهاست ، رد پای اشک هایم را بگیر ، تا بدانی خانه ی عشقم کجاست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی