پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۸۹، ۰۱:۴۰ ب.ظ

دوست دارم

ببین تمام من شدی ،اوج صدای من شدی
بت منی شکستمت ، وقتی خدای من شدی

ببین به یک نگاه تو ،تمام من خراب شد
چه کردی با سراب من ،که قطره قطره آب شد

به ماه بوسه می زنم ، به کوه تکیه می کنم
به من نگاه کن ببین ، به عشق تو چه می کنم

منو به دست من بکش ، به نام من گناه کن
اگر من اشتباهتم ، همیشه اشتباه کن

نگو به من گناه تو ، به پای من حساب نیست
که از تو آرزوی من ، به جز همین عذاب نیست

هنوز می پرستمت ، هنوز ماه من تویی
هنوز مومنم به تو ،که تکیه گاه من تویی



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

دوست دارم

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۸۹، ۰۱:۴۰ ب.ظ

ببین تمام من شدی ،اوج صدای من شدی
بت منی شکستمت ، وقتی خدای من شدی

ببین به یک نگاه تو ،تمام من خراب شد
چه کردی با سراب من ،که قطره قطره آب شد

به ماه بوسه می زنم ، به کوه تکیه می کنم
به من نگاه کن ببین ، به عشق تو چه می کنم

منو به دست من بکش ، به نام من گناه کن
اگر من اشتباهتم ، همیشه اشتباه کن

نگو به من گناه تو ، به پای من حساب نیست
که از تو آرزوی من ، به جز همین عذاب نیست

هنوز می پرستمت ، هنوز ماه من تویی
هنوز مومنم به تو ،که تکیه گاه من تویی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی