پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۸۹، ۰۶:۵۵ ق.ظ

همیشه دوستت دارم

آرامش وجودم

هر لحظه که به تو می انیدشم گویی بهشت را لمس میکنم

دوستت دارم برای تو کم اما بالاترین چیزی است که می توانم به تو بگویم زیبای من

کنار تو احساس عجیبی دارم

گویی دنیا برایم بی معنی است وقتی هستی

دوستت دارم تا همیشه تا همیشه تا همیشه



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

همیشه دوستت دارم

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۸۹، ۰۶:۵۵ ق.ظ

آرامش وجودم

هر لحظه که به تو می انیدشم گویی بهشت را لمس میکنم

دوستت دارم برای تو کم اما بالاترین چیزی است که می توانم به تو بگویم زیبای من

کنار تو احساس عجیبی دارم

گویی دنیا برایم بی معنی است وقتی هستی

دوستت دارم تا همیشه تا همیشه تا همیشه

نظرات  (۵)

فردا دوباره میبینمت قرار بود دیگه پیشت بمونمااااااچرا پس الان اینجا بازم تنهام
منم دوست دارم بچه جونم
۲۱ مرداد ۸۹ ، ۲۳:۱۷ امین و نیلوفر
سلام اومدین ببینیم ما رو به عنوان دوست جدید می پذیرید؟اگه این افتخار و دادین پیش ما بیاین و ما رو با نام "عاشقانه مهاجر" لینک کنید و بهمون خبر بدین تا با چه نامی لینکتون کنیم.منتظر حضور گرم و پر مهرتون هستیم.
دلم برات تنگ شده جونم ... بیا بریم باهم توی پارک خودمون قدم بزنیم
آرزو می کنم خوشبخت و عاشق بمانید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی