پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۸۹، ۱۲:۲۱ ب.ظ

چشمهایت

چشمهایت بهشت را تجلی میکند و لبخندت زندگی را به من می بخشد

دوستت دارم ای الهه زیبایی ای عشق جاودانه من

 



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

چشمهایت

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۸۹، ۱۲:۲۱ ب.ظ

چشمهایت بهشت را تجلی میکند و لبخندت زندگی را به من می بخشد

دوستت دارم ای الهه زیبایی ای عشق جاودانه من

 

نظرات  (۲)

بیست و چهارمم چی شد پس
۱۱ شهریور ۸۹ ، ۰۱:۲۳ شازده کوچکولو
سلام حالتون چطوره ؟ امیدوارم همیشه شاد باشید و عاشقمحبتاتون دو برابر . دلاتون پر محبت . وبتون پر مطلبالتماس دعایا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی