پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۸۹، ۰۸:۰۶ ب.ظ

وقتی تو هستی

وقتی تو هستی


نه پائیز هست

نه زمستان

...

تمام فصل ها

بهار اند و تابستان

سبز و گرم

 

 



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

وقتی تو هستی

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۸۹، ۰۸:۰۶ ب.ظ

وقتی تو هستی


نه پائیز هست

نه زمستان

...

تمام فصل ها

بهار اند و تابستان

سبز و گرم

 

 

نظرات  (۱)

دیر گاهی است در این تنهاییرنگ خاموشی در طرح لب استبانگی از دور مرا می خواندلیک پاهایم در قیر شب استرخنه ای نیست دراین تاریکی در و دیوار به هم پیوستهسایه ای لغزد اگر روی زمیننقش وهمی است ز بندی رستهنفس آدم هاسر به سر افسرده استروزگاری است دراین گوشه پژمرده هواهر نشاطی مرده استدست جادویی شبدر به روی من و غم می بنددمی کنم هر چه تلاشاو به من می خنددنقشهایی که کشیدم در روز شب ز راه آمد و با دود اندودطرح هایی که فکندم در شبروز پیدا شد و با پنبه زدوددیرگاهی است که چون من همه رارنگ خاموشی در طرح لب استجنبشی نیست دراین خاموشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی