پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۸۹، ۱۱:۳۸ ق.ظ

شام نگاهت

در شام نگاهت تلالوزرین مهر
در نیم روز ابروانت ترانه شیرین ماه
تا گاه و بیگاه پلک برهم میزنی ستارگان سوسو می زنند
کیستی تو
که با جادوی چشمانت قاعده آسمان را به بازی گرفته ای؟



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

شام نگاهت

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۸۹، ۱۱:۳۸ ق.ظ

در شام نگاهت تلالوزرین مهر
در نیم روز ابروانت ترانه شیرین ماه
تا گاه و بیگاه پلک برهم میزنی ستارگان سوسو می زنند
کیستی تو
که با جادوی چشمانت قاعده آسمان را به بازی گرفته ای؟

نظرات  (۳)

مرغ پر بسته ی دام تو شدم!دیرگاهی ست که رام تو شدم! در پرم جرات پرواز نبودپرزنان ساکن بام تو شدم آمدی بر پرِ من سنگ زدیآمدم جرعه ی جام تو شدم! بوی نا داشت دلت، بوی خزانعطرِ جان بخش مشام تو شدم جان به سر بودی و پژمرده و پوچجان دمیدم به تو، کام تو شدم تو نشستی و نشستم به رهتچشم در راه قیام تو شدم جستی از جا و ز جایم جستمرفتی و راهی گام تو شدم زیر و رو کرده و پرداختی امپخته ای بودم و خام تو شدم ژرف اندیشه و شاعر بودمپیرو فکر و مرام تو شدم من کی ام؟ گر که خدا ساخت مرا،از چه اینگونه به نام تو شدم؟ از منِ خویش جدا افتادمتو شدم، آه... تمامِ تو شدم!
دوست دارم میدونیییی .. که این ....
بچه جونم خیلییییی خسته ست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی