پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۸۹، ۰۹:۱۲ ب.ظ

Unknown

دوستت دارم بانوی من

ای زیباترین

تو را ای رویای شیرین تمام لحظه های عمرم عاشقانه دوست دارم

تو با آن لبخند جادویی ، با آن نگاه مهربان ، با آن قلب آسمانی خمچون فرشته ای میمانی بر زمین

تلالو نگاهت در رود خانه زندگی، جهان را روشن می کند و من عاشق نگاه ناب توام

دوستت دارم

عشق یعنی چشم هاس مست تو
زیر باران دستم اندر دست تو



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

Unknown

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۸۹، ۰۹:۱۲ ب.ظ

دوستت دارم بانوی من

ای زیباترین

تو را ای رویای شیرین تمام لحظه های عمرم عاشقانه دوست دارم

تو با آن لبخند جادویی ، با آن نگاه مهربان ، با آن قلب آسمانی خمچون فرشته ای میمانی بر زمین

تلالو نگاهت در رود خانه زندگی، جهان را روشن می کند و من عاشق نگاه ناب توام

دوستت دارم

عشق یعنی چشم هاس مست تو
زیر باران دستم اندر دست تو

نظرات  (۱)

بالاخره قرارمون یادت رفت ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی