پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۸۹، ۱۱:۲۸ ق.ظ

Unknown

محبوبم،ای همه ی وجودم را به تسخیرخوددرآورده،آن هنگام که باتوام چنگ دلم خوش آهنگ ترین لحظات عمرم رامی نوازد،به مانند بوی خاک باران گرفته ای زیبای من،عطرتنت چون گلهای

محمدی مستم می کند ونوازش دستانت رامی ستایم که نرم ترازابرهای آسمان است،بامن

ازعشق ومستی سخن بگوی،خیره شدن درچشمهایت را دوست دارم که آینه ی تمام نمای

وجودم است تورا به اندازه ی وجودت دوست دارم



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

Unknown

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۸۹، ۱۱:۲۸ ق.ظ

محبوبم،ای همه ی وجودم را به تسخیرخوددرآورده،آن هنگام که باتوام چنگ دلم خوش آهنگ ترین لحظات عمرم رامی نوازد،به مانند بوی خاک باران گرفته ای زیبای من،عطرتنت چون گلهای

محمدی مستم می کند ونوازش دستانت رامی ستایم که نرم ترازابرهای آسمان است،بامن

ازعشق ومستی سخن بگوی،خیره شدن درچشمهایت را دوست دارم که آینه ی تمام نمای

وجودم است تورا به اندازه ی وجودت دوست دارم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی