پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۸۹، ۰۶:۳۱ ب.ظ

اشتی

اشتی کن با من ای زیبای من
ای فدای تو همه دنیای من
بی نگاه تو جهانم تیره است
با صدایت روشنی ده جان من



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

اشتی

دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۸۹، ۰۶:۳۱ ب.ظ

اشتی کن با من ای زیبای من
ای فدای تو همه دنیای من
بی نگاه تو جهانم تیره است
با صدایت روشنی ده جان من

نظرات  (۱)

با توام با تو که جهانت تیره و تار است ...من جهانی ندارم هرچند تیره و تار ....با توام ای تیره جان ...جانی برایم باقی مانده است؟؟؟با توام .... اما حیف تیره جان و تیره جهان چگونه ببیند؟؟؟صد حیف که اگر نوری هم بتابد عدم را توان دیدن نیست ...این هدیه توست به من ... عدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی