پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۸۹، ۰۵:۴۴ ب.ظ

دلتنگم

نازنینم دلتنگ چشمهایت هستم

دلتنگ قدم زدن با تو

دل تنگ دوستت دارم هایت

می دانی راستش را بگویم خیلی وقت است عاشق عاشق شده ام

دیر زمانی است نازنینم

وقتی نگاهت را دیدم برای اولین بار آرام شدم و برای اولین بار عاشق

دوستت دارم مهتاب شبهای من و افتاب زندگانی من



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

دلتنگم

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۸۹، ۰۵:۴۴ ب.ظ

نازنینم دلتنگ چشمهایت هستم

دلتنگ قدم زدن با تو

دل تنگ دوستت دارم هایت

می دانی راستش را بگویم خیلی وقت است عاشق عاشق شده ام

دیر زمانی است نازنینم

وقتی نگاهت را دیدم برای اولین بار آرام شدم و برای اولین بار عاشق

دوستت دارم مهتاب شبهای من و افتاب زندگانی من

نظرات  (۱)

دوست دارممممممممممم
پاسخ:
منم دوست دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی