پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۸۹، ۰۹:۱۳ ق.ظ

ترانه من

دلم فدای نگاهت که تاب ندیدنش را ندارم

زیبای من

به تو که فکر میکنم از تمام غصه ها فاصله می گیرم

ممنون از بودنت ترانه زندگی من

ممنون از جاری بودنت در رگهایم

ممنو از حضورت در افکارم

ممنون از عشقت ، عشق جاودانه من



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

ترانه من

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۸۹، ۰۹:۱۳ ق.ظ

دلم فدای نگاهت که تاب ندیدنش را ندارم

زیبای من

به تو که فکر میکنم از تمام غصه ها فاصله می گیرم

ممنون از بودنت ترانه زندگی من

ممنون از جاری بودنت در رگهایم

ممنو از حضورت در افکارم

ممنون از عشقت ، عشق جاودانه من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی