پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۸۹، ۰۶:۲۶ ب.ظ

Unknown

عشق جاودانه من

روشنی خانه من

لحظه های ناب چشمت

گرمی ترانه من

دوست دارم عزیزم



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

Unknown

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۸۹، ۰۶:۲۶ ب.ظ

عشق جاودانه من

روشنی خانه من

لحظه های ناب چشمت

گرمی ترانه من

دوست دارم عزیزم

نظرات  (۲)

۰۲ آذر ۸۹ ، ۰۶:۳۸ سارا شکری
سلام رفیقاز اهالی عمارت تهران است .دیده گانش را میان هزار دیده می توان روئیت کرد ،بس که ز غم و درد آماسیده.دستایش را ز خون تشخیص نیست ، این هم از بی بهایی سرمای جانسوز و  جانگداز دیشب است.راز دل مکسورش در درون نهفته،.دلبرک خوابیده است ، بر کجا ؟برسنگ سخت ،زیرپل ،روی قطعه کاغذی بی روح وسرد.مرام وقصد دردمندی وکمک به دردمندان دارم گر کسی محتاج و نیازمند ست. یا نیازمندی را می‌شناسد با من با ایمیل    sara.shakari@yahoo.deتماس گیرد
منم دوست دارممممممممیه دنیا
پاسخ:
عااشقتم تااااااااااااا همیشه خودتم می دونییییییییییییییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی