پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۸۹، ۰۱:۱۶ ب.ظ

24

من و حس لطیف دست هایت
دو گلبرگ ظریف دست هایت
جسارت کرده ام گاهی سرودم
دو بیتی با ردیف دست هایت

شد 60 تا 24 !!!

دوست دارم مثل همیشه تا همیشه

















نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

24

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۸۹، ۰۱:۱۶ ب.ظ

من و حس لطیف دست هایت
دو گلبرگ ظریف دست هایت
جسارت کرده ام گاهی سرودم
دو بیتی با ردیف دست هایت

شد 60 تا 24 !!!

دوست دارم مثل همیشه تا همیشه















نظرات  (۶)

سلام دوست عزیزخسته نباشید وبلاگ زیبایی داری مطالب وبلاگت خیلی مفید بودموفق باشیدبه من هم سر بزنی خوشحال میشماگه ممکنه منو با نام خدمات کامپیوتری آنلاین بلینکید آدرس وبم:www.onlineservicing.vcp.ir
برام بنویسحتی شده یک کلمهمیدونی که حال و روزم چه جوریه ....
با تو ای همدرد ، ای عشق با تو درمان یافت این دل ای سراپا عاطفه ، جز یاریت یاری ندارم ای کلامت شعر بوسه ، بی تو غم خواری ندارم ا تو ای همدرد ، ای عشق با تو باران در بهاران مثله یک قطره تو دریا گم شدن در جمع یاران با تو ای همزاد ، همدل با تو ام بی باده مستم سر نپیچم هرگز از آن عهد و پیمانی که بستم ای سرا پا بی نیازی در کنارت بی نیازم با تو رودم ، با تو ابرم هم نشیبم ، هم فرازم آب و خاک و باد و آتش خانه در تو ، جمله در تو مهر و کین و خشم و بخشش جمع در تو ، سر به سر تو آفتاب و آسمانی ، بی نهایت بی کرانی دشمنه سردی و ظلمت ، روشنی بخشه جهانی آفتاب و آسمانی ، بی نهایت بی کرانی دشمنه سردی و ظلمت ، روشنی بخشه جهانی
آهای حالا که سرما خوردی منو فراموش کردی؟؟؟؟
می دونم فرامشم نکردیا ... ولی ... آییییییییییییییییییییییییییییییییییییی تو من و فراموش کردیییییییییییی
پاسخ:
میدونی فراموشت نکردم میدونم میدونی واسه سمینارم سرم خیلی شلوغ بود دوست دارم
محمد کجایی؟؟؟
پاسخ:
اینجام درست همین جا عزیزم بیبین!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی